The Waterfront Hotel Kuching
93000 Kuching, 68 Jalan Tun Abang Haji Openg
93000 Kuching, 68 Jalan Tun Abang Haji Openg
The Waterfront Hotel Kuching położony jest na terenie centrum handlowego Plaza Merdeka. Oferuje on nowoczesne pokoje z bezpłatnym WiFi. Na miejscu znajduje się częściowo odkryty basen bez krawędzi oraz 2 lokale gastronomiczne. Dostępny jest także bezpłatny parking. Każdy pokój jest klimatyzowany i wyposażony w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. We wszystkich pokojach mieści się łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a niektóre dysponują ponadto wanną. Z wybranych pokoi roztacza się widok na miasto. W kawiarni Cafe Via Mare serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Lokal czynny jest także w porze pozostałych posiłków. Kilig Bar Lounge zaprasza na napoje i przekąski oraz zapewnia rozrywkę na żywo. Podczas pobytu Goście mogą poćwiczyć w centrum fitness lub odprężyć się przy basenie, podziwiając widok na miasto. Przyjazny personel całodobowej recepcji pomoże w zorganizowaniu transferu lotniskowego (za dodatkową opłatą). Dostępna jest także usługa rezerwacji taksówek. W cenę zakwaterowania wliczone jest codzienne sprzątanie i możliwość skorzystania z przechowalni bagażu. The Waterfront Hotel Kuching oddalony jest o 270 metrów od nabrzeża w Kuching i o 500 metrów od muzeum Sarawak. Odległość od międzynarodowego lotniska w Kuching wynosi 9,5 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The Waterfront Hotel Kuching o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, basen dla dzieci, basen, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt