Pilly Homestay

87000 Labuan, No.1 13-5034, Jalan Okk Daud Kg. Layang-layang

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in Labuan, Pilly Homestay offers air-conditioned accommodation with free parking. There is a 24-hour reception and a shared kitchen in the property. Fitted with a seating area, each room includes an electric kettle and bottled water. Shower facilities are available in the en suite bathroom. Guests can cook in the communal kitchen and eat in the shared dining area. A water dispenser and a washing machine are also available. The homestay provides common living room and an outdoor seating area. Surrender Point is 1.4 km from Pilly Homestay and Labuan town centre is 12 km from the homestay. The nearest airport is Labuan Airport, reachable via a 10 km drive.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Pilly Homestay o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą MYR 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt