Amber Cove Smart Home

75200 Malacca, No. 3, Jalan Ksb - Impression 8, Impressioin City @ Kota Syahbandar, 75200 Melaka, Malaysia.

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Amber Cove Smart Home położony jest w miejscowości Malakka i oferuje ogród, całoroczny odkryty basen oraz widok na morze. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie z 2 sypialniami zapewniono klimatyzację oraz salon. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Wyposażenie kuchni obejmuje lodówkę, zmywarkę, a także czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya – 4,1 km, Cheng Hoon Teng Temple – 4,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 9 km od obiektu Amber Cove Smart Home.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 200 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, pralnia chemiczna, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, basen dla dzieci, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji