Atlantis Residence L 6-12 Pax L Luxury 2-3 Br L Jonker St L City Centre By Jay Stay Management
75200 Malacca, Jalan Ksb 11a, Pangsapuri Atlantis Kota Syah, Taman Kota Laksamana, 75200, Melaka, Malaysia
75200 Malacca, Jalan Ksb 11a, Pangsapuri Atlantis Kota Syah, Taman Kota Laksamana, 75200, Melaka, Malaysia
Obiekt Atlantis Residence l 6-12 pax l Luxury 2-3 BR l Jonker St l City Centre by Jay Stay Management położony jest w miejscowości Malakka i oferuje odkryty basen, bezpłatne WiFi, ogród oraz taras. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon lub patio z widokiem na miasto lub widokiem na basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya – 2,5 km, Cheng Hoon Teng Temple – 2,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 9 km od obiektu Atlantis Residence l 6-12 pax l Luxury 2-3 BR l Jonker St l City Centre by Jay Stay Management.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, automat z napojami, automat z przekąskami, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen, basen, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości