Atlantis Residence L 6-12 Pax L Luxury 2-3 Br L Jonker St L City Centre By Jay Stay Management

75200 Malacca, Jalan Ksb 11a, Pangsapuri Atlantis Kota Syah, Taman Kota Laksamana, 75200, Melaka, Malaysia

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Atlantis Residence l 6-12 pax l Luxury 2-3 BR l Jonker St l City Centre by Jay Stay Management położony jest w miejscowości Malakka i oferuje odkryty basen, bezpłatne WiFi, ogród oraz taras. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon lub patio z widokiem na miasto lub widokiem na basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya – 2,5 km, Cheng Hoon Teng Temple – 2,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 9 km od obiektu Atlantis Residence l 6-12 pax l Luxury 2-3 BR l Jonker St l City Centre by Jay Stay Management.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, automat z napojami, automat z przekąskami, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen, basen, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości