City Center Bliss: Steps From Attractions!
75000 Malacca, 2 Jalan Pm 5
75000 Malacca, 2 Jalan Pm 5
Obiekt City Center Bliss: Steps from Attractions! położony jest w miejscowości Malakka i oferuje bezpłatne WiFi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wieża Menara Taming Sari – 400 m, Port de Santiago – 600 m. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Twierdza św. Jana – 2,4 km, Cheng Hoon Teng Temple – 1,4 km. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 3 sypialnie, salon oraz 2 łazienki z bezpłatnym zestawem kosmetyków i bidetem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu City Center Bliss: Steps from Attractions! znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plac holenderski Stadthuys, Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya i Muzeum biżuterii Straits Chinese Jewelry Museum Malacca. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 9 km od obiektu City Center Bliss: Steps from Attractions!.
Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 150 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte