Costa Mahkota (family Homestay) @ Mahkota Melaka
75000 Malacca, No. 16 Jalan Syed Abdul Aziz, 75000 Melaka.
75000 Malacca, No. 16 Jalan Syed Abdul Aziz, 75000 Melaka.
Obiekt Costa Mahkota (Family Homestay) @ Mahkota Melaka położony jest w miejscowości Malakka i oferuje odkryty basen, centrum fitness, ogród, wspólny salon, taras, a także widok na basen. Na miejscu znajduje się park wodny. Goście mogą także wybrać się do baru. Każda opcja zakwaterowania ma balkon i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem oraz pralkę. We wszystkich opcjach znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu Costa Mahkota (Family Homestay) @ Mahkota Melaka obejmuje saunę i wannę z hydromasażem. Obiekt Costa Mahkota (Family Homestay) @ Mahkota Melaka oferuje plac zabaw. W pobliżu obiektu Costa Mahkota (Family Homestay) @ Mahkota Melaka znajdują się liczne atrakcje, takie jak Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya, Cheng Hoon Teng Temple i Muzeum biżuterii Straits Chinese Jewelry Museum Malacca. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 9 km od obiektu Costa Mahkota (Family Homestay) @ Mahkota Melaka. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, ogrzewanie, minigolf, odkryty basen, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, park wodny, parking na miejscu, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego