Grand Swiss-belhotel Melaka - Formerly Lacrista Hotel Melaka
75300 Malacca, 146 Jalan Hang Tuah
75300 Malacca, 146 Jalan Hang Tuah
Grand Swiss-Belhotel Melaka - formerly LaCrista Hotel Melaka adds to the charm of Melaka's skyline, with its glass-domed ceilings and Roman pillars. It is 5 minutes' drive from the local attractions in this UNESCO World Heritage Town. Local landmarks like Farmosa and St. Paul Hill are within a 10-minute stroll from Grand Swiss-Belhotel Melaka - formerly LaCrista Hotel Melaka. It is a 1-hour 30-minute drive from the nearest airport, Kuala Lumpur International Airport. Warm neutral colours and wooden furnishings give the air-conditioned rooms at Grand Swiss-Belhotel Melaka - formerly LaCrista Hotel Melaka a cosy yet elegant feel. Fitted with wall-to-wall carpeting, each is equipped with a satellite TV, minibar and personal safe. Guests may soak up the sun by the beautiful outdoor pool, or arrange golf games (at least 3 days in advance) at the nearby Tiara Melaka Golf & Country Club or Orna Golf Resort. Grand Swiss-Belhotel Melaka - formerly LaCrista Hotel Melaka also provides a gaming centre ( Novoid Arena ) and free parking. An international breakfast buffet can be enjoyed at #Stad Restaurant, while authentic Cantonese and Szechuan dishes are served at Law's Specialty Restaurant.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Grand Swiss-Belhotel Melaka - formerly LaCrista Hotel Melaka o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. All bookings are subject to a MYR 2 Heritage Charge per room per night. This is to be paid directly to the hotel. Booker’s ID / passport and same credit card holder must be presented upon check in. Should the booker’s or credit card holder is not available upon check , new full payment arrangement will be made upon check-in Should it be payment on behalf (third party), a letter of authorization with credit card copy (front & back) is required to be forward to Hotel Reservation Department prior to check in. Please note that the property does not accept debit cards.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą MYR 85 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, karaoke, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (bezpłatny), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, basen z widokiem, owoce, kawiarnia na miejscu, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia fitness, basen dla dzieci, transfer, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości