Homestay Shah Rizki@bali Resident Melaka-muslim Friedly
75200 Malacca, B10-03a, Residensi Mutiara Bali, Kota Syahbandar, Jalan Kbs 11a,
75200 Malacca, B10-03a, Residensi Mutiara Bali, Kota Syahbandar, Jalan Kbs 11a,
Obiekt Homestay Shah Rizki@Bali Resident Melaka-muslim friedly położony jest w miejscowości Malakka i oferuje odkryty basen, centrum fitness, ogród, taras, sprzęt do grillowania, a także widok na miasto. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i płytą kuchenną, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz kapciami. Do dyspozycji Gości jest też balkon, a z okien roztacza się widok na basen. Na terenie obiektu Homestay Shah Rizki@Bali Resident Melaka-muslim friedly znajduje się plac zabaw. W pobliżu obiektu Homestay Shah Rizki@Bali Resident Melaka-muslim friedly znajdują się liczne atrakcje, takie jak Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya, Cheng Hoon Teng Temple i Muzeum biżuterii Straits Chinese Jewelry Museum Malacca. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 8 km od obiektu Homestay Shah Rizki@Bali Resident Melaka-muslim friedly.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, basen bez krawędzi, leżaki lub krzesełka plażowe, fitness, basen dla dzieci, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte