Hotel Bestari

**

77200 Malacca, Jc 526 & Jc 527, Tingkat 2 Jalan Bestari 5, Seksyen 2, Bandar Jasin Bestari, Jasin, Melaka Melaka

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Bestari, usytuowany w miejscowości Malakka, oferuje wspólny salon oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza św. Jana – 22 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plac holenderski Stadthuys ( 23 km), Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya ( 23 km), Muzeum biżuterii Straits Chinese Jewelry Museum Malacca ( 24 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i bankomat. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, a także bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wieża Menara Taming Sari – 24 km, Port de Santiago – 24 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 22 km od obiektu Hotel Bestari.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą MYR 45 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, automat z napojami, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking przy ulicy, kawiarnia na miejscu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości