Sunlight Homestay Selandar Melaka
75000 Malacca, J4267, Pekan Selandar, Jalan Machap, 77500 Selandar, Melaka.
75000 Malacca, J4267, Pekan Selandar, Jalan Machap, 77500 Selandar, Melaka.
Obiekt Sunlight Homestay Selandar Melaka położony jest w miejscowości Malakka i oferuje odkryty basen, ogród oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na basen. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz bankomat. Oferta willi obejmuje 6 sypialnie, 3 łazienki, kuchnię z jadalnią oraz pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, a także salon z telewizorem z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plac holenderski Stadthuys – 33 km, Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 26 km od obiektu Sunlight Homestay Selandar Melaka.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego