The Cozy Place By Nestcove
75200 Malacca, No.66a, Jalan Laksamana 4
75200 Malacca, No.66a, Jalan Laksamana 4
Obiekt The Cozy Place by Nestcove, położony w miejscowości Malakka, oferuje restaurację, bezpłatne WiFi oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya – 600 m, Muzeum biżuterii Straits Chinese Jewelry Museum Malacca – 600 m. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem i stołem, a także współdzielona łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową lub jadalnię. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się we wspólnym salonie. W pobliżu obiektu The Cozy Place by Nestcove znajdują się liczne atrakcje, takie jak Cheng Hoon Teng Temple, Plac holenderski Stadthuys i Wieża Menara Taming Sari. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 7 km od obiektu The Cozy Place by Nestcove.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego