Homestay Ijaa
21600 Marang, Tingkat 1&2, Jalan Batangan, Kampung Darat Pak Chan
21600 Marang, Tingkat 1&2, Jalan Batangan, Kampung Darat Pak Chan
Obiekt Homestay IJAA znajduje się w miejscowości Marang i oferuje bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum stanowe w Terengganu – 24 km. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono klimatyzację, prywatną łazienkę oraz kuchnię z lodówką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kryształowy Meczet – 25 km, Miejsce wylęgu żółwi Rantau Abang – 46 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Terengganu, znajduje się 29 km od obiektu Homestay IJAA.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Homestay IJAA o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego