Reeniy Homestay Mersing

86800 Mersing, 6332 Jalan Intan 7 Taman Intan Jaya

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Oferta obiektu Reeniy Homestay Mersing położonego w miejscowości Mersing obejmuje taras. W domu wakacyjnym z 2 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i płytą kuchenną, a także 1 łazienkę z prysznicem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 147 km od obiektu Reeniy Homestay Mersing.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, taras, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, klimatyzacja, sklep na miejscu, parking na miejscu, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt