[9 To 11 Pax] Muar Jeram - Bright Inn Homestay
84000 Muar, 56 Jalan Merak 5
84000 Muar, 56 Jalan Merak 5
Obiekt [9 TO 11 PAX] MUAR JERAM - BRIGHT INN HOMESTAY położony jest w miejscowości Muar i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza św. Jana – 49 km, Plac holenderski Stadthuys – 50 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking. Dom wakacyjny znajduje się na parterze. Na miejscu zapewniono 4 sypialnie, telewizor z płaskim ekranem oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, mikrofalówką, pralką i płytą kuchenną. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Portuguese Square – 48 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 54 km od obiektu [9 TO 11 PAX] MUAR JERAM - BRIGHT INN HOMESTAY.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, meble ogrodowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego