Warni 48 Whole Or Room

84000 Muar, 48, Jalan Rozy 2, Taman Rozy Jalan Haji Abdullah, Johor

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt WARNI 48 Whole Or Room oferuje wspólny salon oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza św. Jana – 45 km. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką. Wszystkie opcje są klimatyzowane. Wyposażenie obejmuje również mikrofalówkę i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plac holenderski Stadthuys – 47 km, Muzeum Dziedzictwa Baba & Nyonya – 47 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malakka, znajduje się 51 km od obiektu WARNI 48 Whole Or Room.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 17 lat płacą MYR 13 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, sejf, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu