Encorp Marina By Gorjerziey Stay 1bedroom For 2-4 Guest At Puteri Harbour
79100 Nusajaya, Persiaran Puteri Selatan
79100 Nusajaya, Persiaran Puteri Selatan
Obiekt Encorp Marina by Gorjerziey Stay 1Bedroom for 2-4 Guest at Puteri Harbour położony jest w miejscowości Nusajaya i oferuje całoroczny odkryty basen, centrum fitness, saunę, a także balkon z widokiem na morze i widokiem na ogród. Oferta apartamentu obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i minibar, a także 2 łazienki z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Encorp Marina by Gorjerziey Stay 1Bedroom for 2-4 Guest at Puteri Harbour oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 34 km, Zoo Night Safari – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 34 km od obiektu Encorp Marina by Gorjerziey Stay 1Bedroom for 2-4 Guest at Puteri Harbour.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Encorp Marina by Gorjerziey Stay 1Bedroom for 2-4 Guest at Puteri Harbour o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, WiFi, odkryty basen, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, kawiarnia na miejscu, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego