Ezzyhome@medini
79250 Nusajaya, Jalan Legoland Bandar Medini Iskandar
79250 Nusajaya, Jalan Legoland Bandar Medini Iskandar
Obiekt Ezzyhome@Medini położony jest w miejscowości Nusajaya i oferuje odkryty basen, ogród oraz kort do tenisa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 32 km, Zoo Night Safari – 32 km. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, mikrofalówkę, minibar i czajnik. Obiekt zapewnia również centrum biznesowe i bezpłatny prywatny parking. Na terenie obiektu Ezzyhome@Medini znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dzielnica Holland Village – 37 km, Narodowy Ogród Orchidei – 41 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 33 km od obiektu Ezzyhome@Medini.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, kort tenisowy, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, bezpłatny parking, winda, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, łaźnia parowa, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt