Homestay Taman Tiara Paka Full Ac Free Wi-fi & Coway

23100 Paka, Pt17914, Taman Tiara, Jalan Tiara Paka 29

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Homestay Taman Tiara Paka Full AC Free Wi-fi & COWAY położony jest w miejscowości Paka. Obiekt zapewnia taras oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Miejsce wylęgu żółwi Rantau Abang ( 40 km). Oferta domu wakacyjnego obejmuje 3 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 2 łazienki z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W domu wakacyjnym zapewniono klimatyzację oraz 2 łazienki z wanną i pralką. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuantan, znajduje się 121 km od obiektu Homestay Taman Tiara Paka Full AC Free Wi-fi & COWAY.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości