Wk Homestay Pasir Mas
17000 Pasir Mas, Lorong Madrasah Pengkalan Pasir
17000 Pasir Mas, Lorong Madrasah Pengkalan Pasir
Obiekt WK HOMESTAY PASIR MAS oferuje zakwaterowanie w miejscowości Pasir Mas. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Handicraft Village and Craft Museum – 18 km, Pole golfowe Kelantan Golf & Country Club – 18 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Wyposażenie niektórych opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem oraz pralkę. W niektórych opcjach znajduje się też kuchnia z czajnikiem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 25 km od obiektu WK HOMESTAY PASIR MAS.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu WK HOMESTAY PASIR MAS o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 150 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach