Oyo 507 Aikka Hotel

**

12200 Penang-Butterworth, No.6606, Jalan Telaga Air, Seberang Perai, Penang

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt OYO 507 Aikka Hotel znajduje się w miejscowości Butterworth. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Sunway Carnival Mall – 6,6 km, Most Penang – 16 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Queensbay Mall ( 23 km), Centrum handlowe 1st Avenue ( 26 km), Centrum handlowe Penang Times Square ( 27 km). W obiekcie zapewniono obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Komtar Skywalk – 27 km, Muzeum Wonderfood – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Penang, znajduje się 26 km od obiektu OYO 507 Aikka Hotel.

From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Currently, we accept only Vaccinated guests into our property.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt