D'lamar Homestay

06750 Pendang, No.46b Kg Titi Akar, Mukim Padang Kerbau

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Oferta obiektu D'LaMar Homestay położonego w miejscowości Pendang obejmuje ogród i sprzęt do grillowania. Na miejscu zapewniono taras, tarczę do gry w rzutki oraz bezpłatny prywatny parking. W kwaterze prywatnej zapewniono 2 sypialnie, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką oraz minibarem, a także 2 łazienki z wanną i suszarką do włosów. W kwaterze prywatnej zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Alor Setar-Sułtan Abdul Halim, znajduje się 42 km od obiektu D'LaMar Homestay.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, rzutki, sprzęt do grillowania, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, sprzęt do badmintona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego