Singgah Pengerang Hotel

81600 Pengerang, Jalan Kelicap 3 No.21 – 25, Bukit Pelali,

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Oferta obiektu Singgah Pengerang Hotel położonego w miejscowości Pengerang obejmuje bezpłatne WiFi. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w minibar. W miejscowości Pengerang i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak wędkarstwo oraz jazda na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 96 km od obiektu Singgah Pengerang Hotel.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, jazda na rowerze, faks / ksero, Wi-Fi, minigolf, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, linka alarmowa w łazience, wskazówki dźwiękowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt