Alia Damansara By Subhome
47820 Petaling Jaya, Empire Damansara, 2 Jalan Pju 8/8a, Petaling Jaya
47820 Petaling Jaya, Empire Damansara, 2 Jalan Pju 8/8a, Petaling Jaya
W hotelu
Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie płatnego parkowania. Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu. Pracownicy hotel zorganizują dla Ciebie transfer.
Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia chemiczna i wypożyczalnia samochodów. Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Posiłki mogą być ograniczone w trakcie Ramadanu.
Szczególne warunki zakwaterowania
Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked.
Informacje dodatkowe
Please inform alia damansara by Subhome in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property can only accept bookings from essential workers/permitted travellers, during dates where such guidelines exist. Reasonable evidence must be provided on arrival. If it isn't provided, your booking will be cancelled on arrival. Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to Coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service operating hours. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. Due to Coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to Coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It is not possible to stay at this property for Coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. A damage deposit of MYR 200 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property.