Smile Hotel Petaling Jaya Ss2

*

47300 Petaling Jaya, 31 Jalan Ss 2/75 Jalan Ss 2 Petaling Jaya

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

1-gwiazdkowy obiekt Smile Hotel Petaling Jaya SS2 znajduje się w miejscowości Petaling Jaya. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Evolve Concept Mall – 5,7 km, Mid Valley Megamall – 8,3 km. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Thean Hou ( 10 km), Federal Territory Mosque ( 12 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ogród botaniczny Perdana – 13 km, Dworzec kolejowy KL Sentral – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur-Sułtan Abdul Aziz Shah, znajduje się 10 km od obiektu Smile Hotel Petaling Jaya SS2.

Udogodnienia

obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostęp dla wózków inwalidzkich, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości