Ghazi Homestay P17

62150 Putrajaya, B-23-04, Blok B, Ppam Pudina, No. 2 Jalan Kasturi P17, Presint 17

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ghazi Homestay P17 położony jest w miejscowości Putrajaya i oferuje bezpłatne WiFi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum rozrywki District 21 IOI City – 9,4 km, Stadion Axiata Arena – 24 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: IOI City Mall ( 9,3 km). W apartamencie zapewniono balkon, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mid Valley Megamall – 30 km, Świątynia Thean Hou – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 36 km od obiektu Ghazi Homestay P17.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ghazi Homestay P17 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Dla gości odbywających kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19) dostępny jest nadzór medyczny. Może on być zapewniony osobiście lub w formie elektronicznej w zależności od lokalizacji i rodzaju obiektu. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 150 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji