Homestay King Putrajaya Sebelah Alamanda
62150 Putrajaya, Jalan P 16 D/2
62150 Putrajaya, Jalan P 16 D/2
Obiekt Homestay King Putrajaya sebelah Alamanda położony jest w miejscowości Putrajaya i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe IOI City Mall – 7 km, Centrum rozrywki District 21 IOI City – 7,1 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W apartamencie zapewniono 3 sypialnie, 2 łazienki, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz balkon z widokiem na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Axiata Arena – 21 km, Mid Valley Megamall – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 35 km od obiektu Homestay King Putrajaya sebelah Alamanda.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, leżaki lub krzesełka plażowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego