Homestay Putrajaya (zurinn's Homestay)

62150 Putrajaya, B-04-07, Ppa1m Ketumbar, Jalan P17b, Presint 17

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Homestay Putrajaya (Zurinn's Homestay), położony w miejscowości Putrajaya, zapewnia taras, bezpłatne WiFi, wspólną kuchnię i całodobową recepcję. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe IOI City Mall – 8,8 km. Na terenie apartamentu działa restauracja. W apartamencie zapewniono balkon, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i minibar, a także 2 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Obiekt dysponuje placem zabaw. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu i jazdy na rowerze. Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum rozrywki District 21 IOI City – 8,9 km, Stadion Axiata Arena – 23 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 36 km od obiektu Homestay Putrajaya (Zurinn's Homestay).

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, karaoke, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, kręgielnia, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, meble ogrodowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego