Bell Suites Moka
43900 Sepang, Persiaran Sunsuria Bell Suites, Sunsuria City
43900 Sepang, Persiaran Sunsuria Bell Suites, Sunsuria City
Obiekt Bell Suites Moka położony jest w miejscowości Sepang w regionie Selangor i oferuje bezpłatne WiFi, plac zabaw, odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe IOI City Mall – 28 km. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, a także prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt Bell Suites Moka oferuje centrum fitness. Na terenie obiektu Bell Suites Moka dostępny jest ogród i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum rozrywki District 21 IOI City – 28 km, Stadion Axiata Arena – 37 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 21 km od obiektu Bell Suites Moka.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bell Suites Moka o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 15 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, mały basen, brodzik, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt