B&l Hotel
35500 Sungkai, 339,jalan Bruseh,35500 Bidor, Perak.
35500 Sungkai, 339,jalan Bruseh,35500 Bidor, Perak.
2-gwiazdkowy obiekt B&L HOTEl znajduje się w miejscowości Sungkai i zapewnia wspólny salon. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z prysznicem. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i malajskim, służy pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 63 km od obiektu B&L HOTEl.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości