Qua Homestay 5 Rooms 6 Bathrooms
34000 Taiping, 23 Jalan Lim Sam Kip
34000 Taiping, 23 Jalan Lim Sam Kip
Obiekt Qua Homestay 5 Rooms 6 Bathrooms położony jest w miejscowości Taiping i oferuje klimatyzację, balkon oraz bezpłatne WiFi. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Kamunting Train Station ( 11 km). W willi zapewniono taras, 5 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i minibar, a także 5 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 71 km od obiektu Qua Homestay 5 Rooms 6 Bathrooms.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Qua Homestay 5 Rooms 6 Bathrooms o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 300 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości