Homestay Tupak

16200 Tumpat, 395 Jalan Dalam Rhu

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Homestay Tupak znajduje się w miejscowości Tumpat i zapewnia ogród, wspólny salon oraz wspólną kuchnię. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Handicraft Village and Craft Museum – 18 km. Obiekt zapewnia sprzęt do grillowania oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Pole golfowe Kelantan Golf & Country Club ( 18 km). Oferta willi obejmuje 3 sypialnie, telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację. Na miejscu znajduje się aneks kuchenny. Obiekt Homestay Tupak oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 25 km od obiektu Homestay Tupak.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, miejsce na piknik, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte