23 Boutique Hotel
FRN 1052 Il-Furjana, 23 Triq Il-kapuccini
FRN 1052 Il-Furjana, 23 Triq Il-kapuccini
Obiekt 23 Boutique Hotel położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Floriana i oferuje pokoje z bezpłatnym WiFi. W pobliżu znajduje się: Górne Ogrody Barrakka (niecały kilometr) oraz Valletta Waterfront ( 1,1 km). W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Teatr Manoel ( 1,4 km), Uniwersytet Maltański (kampus w Valletcie) ( 1,5 km), Uniwersytet Maltański ( 3,9 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rock Beach – 2,9 km. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków, a wybrane opcje zakwaterowania mają taras. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hypogeum Ħal Saflieni – 4,5 km, The Point Shopping Mall – 5,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malta, znajduje się 6 km od obiektu 23 Boutique Hotel.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu 23 Boutique Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, tylko dla dorosłych, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości