Menhir
KKP 1813 Kirkop, 66 Triq Valletta
KKP 1813 Kirkop, 66 Triq Valletta
Obiekt Menhir, położony w miejscowości Kirkop, zapewnia wspólny salon, bezpłatne WiFi, wspólną kuchnię i bezpłatny transfer lotniskowy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hypogeum Ħal Saflieni – 4,7 km. Obiekt zapewnia taras. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stanowisko archeologiczne Ħaġar Qim ( 5,6 km). W kwaterze prywatnej znajduje się telewizor z płaskim ekranem. Wyposażenie kuchni obejmuje lodówkę, piekarnik, płytę kuchenną, a także ekspres do kawy i czajnik. Obiekt Menhir oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Valletta Waterfront – 7,9 km, Górne Ogrody Barrakka – 8,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malta, znajduje się 1 km od obiektu Menhir.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Menhir o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego