• Karolina

    Zalety: Wszystko !
    Wady: Należy posprzątać po remoncie

    10.00

  • Karolina

    Zalety: Wszystko
    Wady: Należy posprzątać po remoncie

    10.00

  • Karolina

    Zalety: Wszystko :)
    Wady: Należy posprzątać po remoncie

    10.00

  • Karolina

    Zalety: Położenie
    Wady: Nie do końca posprzątane pokoje po remoncie, ale to nie problem :)

    10.00

  • Joanna

    Zalety: Dobre jedzenie
    Wady: Wszystko ok

    10.00

  • Alicja

    Zalety: Bardzo dobre śniadania

    7.00

  • Sylwia

    Zalety: Super, chociaż ciągle to samo, nie przeszkadzało mi to
    Wady: remonty, no ale cóż, trzeba..:)

    8.00

  • Katarzyna

    Zalety: Opcja all incwypada całkiem ok - jedzenie jest smaczne, dobrze doprawione, świeże. Wyłączając desery (te są fatalnie sztuczne) jedzenie raczej z naturalnych składników. Baseny zimne, ale w grudniu nie spodziewałam się inaczej. W hotelu umiarkowanie czysto, wyłączając liczne miejsca remontowane... zupełnie nie polecam dla rodzin z dziećmi- naprawdę zupełny brak atrakcji dla dzieci, a to co fajne dla rodziców - jak np. Basen na dachu, to dla dzieci wręcz niewskazane. Plaża skalista - zupełnie nie nadaje się do standardowego wypoczynku, nie ma praktycznie normalnych zejść do morza. Spa małe, poza sezonem ok, ale w sezonie nie wyobrażam sobie jak ma wystarczać dla licznych turystów...
    Wady: Remonty i Hałas. Hałaśliwe windy. Otoczenie skromne - wokół dużo zaniedbanych miejsc, plaża bardzo specyficzna - nie do odpoczynku.

    7.00

  • Marcin

    Zalety: Bardzo fajny hotel. Świetne jedzenie. Doskonale przyrządzone posiłki. Może różnorodność potraw nie była wielka ale ich jakość była doskonała. Przesympatyczna obsługa. Hotel nie najnowszy, pokoje wymagają renowacji ale zawsze było czyściutko. Łóżka bardzo wygodne.
    Wady: Brak Uwag

    10.00

  • Agata

    Zalety: Całkiem spory wybór na śniadaniu. Każdy znajdzie coś dla siebie.
    Wady: W naszym pokoju był GRZYB. Od wejścia uderzał zatęchły odór pleśni. Pod prysznicem, na ścianach, na drewnianej framudze drzwi łazienki były czarne wykwity pleśni. Po reklamacji w recepcji, zaproponowano nam zmianę pokoju, zostałyśmy wysłane tam same, aby sprawdzić czy pokój nam odpowiada. W tym pokoju również był grzyb, pleśń, wspomniane czarne kropki w łazience. Wróciłyśmy do recepcji, a tam obsługa śmieszkowała sobie z tego w najlepsze, po czym usłyszałyśmy, że chwilowo nie mają innego wolnego pokoju, hotel jest całkowicie obłożony (byłyśmy w drugiej połowie listopada, po sezonie i wIdać było po balkonach że hotel jest w połowie pusty). Powiedziano nam, że na drugi dzień dużo osób wyjeżdża, że może zwolni się jakiś pokój. Nikt się z nami nie skontaktował, rano przypomniałyśmy się w recepcji. Pani znalazła nam pokój, który jeszcze był nie posprzątany po poprzednich gościach, wysłała nas abyśmy go obejrzały. W łazience była pleśń, tak samo jak w poprzednich dwóch pokojach. Nikt nas nie przeprosił, nie zaproponował nic w ramach rekompensaty, ani w żaden sposób nie był wzruszony tym że w pokoju hotelu 4 gwiazdkowego panuje grzyb.

    3.00