The Londoner Hotel St. Julian's

***

STJ 3022 Saint Julian's (Malta), 138 Saint George's Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt The Londoner Hotel St. Julian's, usytuowany w miejscowości St. Julian’s, oferuje sezonowy odkryty basen, prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża St George's Bay Beach – 400 m. Obiekt znajduje się w dzielnicy Paceville. Na miejscu Goście mogą wybrać się do restauracji. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, usługę konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdy pokój wyposażono w czajnik. Niektóre opcje zakwaterowania mają również balkon, a z innych roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub kontynentalne. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. W pobliżu obiektu The Londoner Hotel St. Julian's znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Balluta Bay Beach, Portomaso Marina i Love Monument. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malta, znajduje się 9 km od obiektu The Londoner Hotel St. Julian's.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The Londoner Hotel St. Julian's o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. FLO: nieczynne od czw. 29 lut. 2024 do nd. 19 maj 2024
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen na dachu, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, plaża, transfer, wieczór filmowy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego