66 Saint Paul's & Spa

VLT 1212 Valletta (Malta), Saint Paul Street

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt 66 Saint Paul's & Spa położony jest w Valletcie, 2 minuty spacerem od kampusu Uniwersytetu Maltańskiego. Oferuje on taras, spa oraz letni odkryty basen z widokiem na miasto. Pensjonat usytuowany jest ponadto w niewielkiej odległości od takich atrakcji, jak Górne Ogrody Barrakka i muzeum Casa Rocca Piccola. Pokoje są elegancko urządzone i zapewniają telewizor z płaskim ekranem oraz łazienkę. Niektóre z nich oferują widoki na miasto. W spa Myoka Sixty Six wykonywane są ekskluzywne zabiegi, w tym kawowe peelingi ciała o aromacie cappuccino, szampański manicure i zabiegi kosmetyczne na twarz na bazie produktów z 24-karatowego złota. Na dobry początek dnia w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne w formie bufetu. Na miejscu do dyspozycji Gości jest także czynna przez całą dobę recepcja i bar. W pobliżu pensjonatu 66 Saint Paul's & Spa znajdują się takie atrakcje, jak Narodowe Muzeum Archeologiczne, Zajazd Kastylijski i teatr Manoel. Międzynarodowe lotnisko na Malcie oddalone jest od obiektu o 15 minut jazdy.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu 66 Saint Paul's & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Guests looking to book any treatments at Myoka Sixty Six Spa, kindly note that this is by appointment only. You can request further information in the Special request box.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt