Coral Garden Hotel

96951 Rota, 1 Songsong Village #1524

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Coral Garden Hotel, usytuowany w miejscowości Rota, oferuje taras oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Unan Man Amko – 500 m. Obiekt zapewnia sprzęt do grillowania oraz bezpłatne WiFi. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z wanną. Wybrane opcje zakwaterowania mają również balkon, a z innych roztacza się widok na morze. W miejscowości Rota i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak jazda na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rota, znajduje się 14 km od obiektu Coral Garden Hotel.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu