Hotel Perce Neige

***

53000 Ifrane, Hay Riad, Boulevard Mohammed Vi

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Perce Neige usytuowany jest w miejscowości Ifrane i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Lion Stone – 400 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólny salon, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Ifrane Lake – 800 m, Ain Vittel Water Source – 4,2 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w minibar. Obsługa recepcji, która mówi w języku arabskim, angielskim i francuskim, chętnie udzieli niezbędnych informacji. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Aoua Lake – 19 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Fez, znajduje się 52 km od obiektu Hotel Perce Neige.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości