Hôtel Réstinga Martil
93150 Martil, Avenue Lalla Hasna
93150 Martil, Avenue Lalla Hasna
Obiekt Hôtel Réstinga Martil położony jest w miejscowości Martil i oferuje bezpłatne WiFi oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage Martil – 600 m, Plaża Plage de Cabo Negro – 2,9 km. W niektórych opcjach zakwaterowania zapewniono także kuchnię z lodówką. Obiekt Hôtel Réstinga Martil oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tetuan, znajduje się 4 km od obiektu Hôtel Réstinga Martil. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hôtel Réstinga Martil o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.
całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości