Hotel Des Thermes

***

15100 Tarmilet, P4318 Tarmilate

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt HOTEL DES THERMES położony jest w miejscowości Tarmilet i zapewnia centrum fitness, ogród, taras oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W wybranych pokojach zapewniono balkon z widokiem na ogród. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na góry. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rabat-Sala, znajduje się 142 km od obiektu HOTEL DES THERMES.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, legowisko dla pupila, miski dla pupila, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości