Ryad Lcaid
84053 Tissint, Douar Agadir Tissint
84053 Tissint, Douar Agadir Tissint
Obiekt Ryad lcaid położony jest w miejscowości Tissint i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. Oferta obiektu obejmuje wspólną kuchnię oraz restaurację. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Obsługa recepcji, która mówi w języku arabskim, angielskim i francuskim, służy pomocą przez całą dobę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zakura, znajduje się 183 km od obiektu Ryad lcaid.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości