Bleu Cannelle Et Petimo

97223 Le Diamant, 6, Allée Des Topazes Lotissement « plein Sud »

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Bleu Cannelle et Petimo oferuje ogród, taras i bar. Z okien roztacza się widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage de Grande Anse du Diamant – około 1 km. Na miejscu zapewniono balkon oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono bezpłatne WiFi, telewizor z płaskim ekranem, pralkę oraz kuchnię z lodówką i zmywarką. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Martynika, znajduje się 26 km od obiektu Bleu Cannelle et Petimo.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od 1 roku do lat 3 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

parking, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości