La Margarita
Pointe aux Piments, Royal Road
Pointe aux Piments, Royal Road
La Margarita to nowoczesny, kameralny hotel usytuowany w Pointe aux Piments. Swoim Gościom oferuje on odkryty basen i restaurację. Każdy pokój jest klimatyzowany i dysponuje balkonem lub tarasem, telewizorem, telefonem oraz sejfem. Pokoje oferują też łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Z pokoi roztacza się widok na basen i ogród. Hotelowa restauracja zaprasza na dania kuchni lokalnej. Na miejscu znajduje się także bar, który oferuje koktajle owocowe. Hotel La Margarita dysponuje czynną przez całą dobę recepcją, stołem bilardowym, ogrodem oraz tarasem. Na miejscu do dyspozycji Gości jest też punkt informacji turystycznej, przechowalnia bagażu oraz pralnia. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania windsurfingu i nurkowania z rurką. Obiekt dysponuje bezpłatnym parkingiem. Hotel zlokalizowany jest 7 km od Ogrodu Botanicznego Pamplemousses.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu La Margarita o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Christmas dinner 24 December 24, 65€ and child less than 12 years 35€ Gala dinner 31 December 24, 75€ adult and child less than 12 years 40€ Payable upon check-in.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 2 do lat 17 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 2 lub więcej lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, masaż, bilard, windsurfing, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, basen ze słoną wodą, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, udogodnienia spa, basen, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt