Apartamenty W Zatoce
11-730 Mikołajki, Aleja Spacerowa 14/20
11-730 Mikołajki, Aleja Spacerowa 14/20
Obiekt Apartamenty w Zatoce oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację i balkon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sanktuarium Maryjne w Świętej Lipce – 44 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każda opcja zakwaterowania ma taras i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem. We wszystkich opcjach znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie obejmuje również zmywarkę, piekarnik, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Tropikana – 1,8 km, Wioska Żeglarska – niecały kilometr. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Olsztyn-Mazury, znajduje się 67 km od obiektu Apartamenty w Zatoce.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty w Zatoce o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 4 lat.
parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, winda, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu