Manhattan Hotel & Restaurant

****

MD 2001 Chisinau, Ciuflea Street 1

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten nowoczesny hotel usytuowany jest w Kiszyniowie i oferuje bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, saunę, basen oraz obfite śniadanie w formie bufetu. Od Stadionu Republikańskiego dzieli obiekt zaledwie 500 metrów. Każdy pokój w hotelu Manhattan wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej, minibar oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest także balkon. Niektóre pokoje oferują wannę z hydromasażem i taras. Ponadto obiekt zapewnia wannę z hydromasażem, pokój gier z tarczą do gry w rzutki oraz transfer lotniskowy w obie strony. Na miejscu działa również punkt informacji turystycznej. Elegancka restauracja w hotelu Manhattan serwuje tradycyjne dania z Mołdawii. Śniadanie może zostać podane do pokoju. Park Valea Trandafirilor położony jest 10 minut spacerem od obiektu Manhatten Hotel & Restaurant. W 10 minut można dojechać z hotelu do soboru św. Teodory z Sihli, pałacu Sfatul Ţării i Narodowego Muzeum Historii Mołdawii.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Manhattan Hotel & Restaurant o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Możliwe jest przedłużenie pobytu w obiekcie bez dodatkowych kosztów do maks. 10 dni, aby odbyć kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19).

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 17 płacą MDL 300 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 5 lub więcej lat płacą MDL 300 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, galerie sztuki, puby, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości