Monte-carlo Bay Hotel & Resort

****

98000 Monte Carlo, 40 Avenue Princesse Grace

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

On a private peninsula facing the Mediterranean, the Monte-Carlo Bay Hotel & Resort offers an exceptional experience in the heart of lush gardens. In a relaxed yet sophisticated environment, one can feel the healing powers of nature taking over. With 332 rooms including 21 suites and the Diamond Suite Eleven, among which 75% overlook the sea, this hotel provides the dream destination for your next escape. Each room has a terrace and is decorated in a contemporary style with light oak furniture and warm colours. At Monte-Carlo Bay Hotel & Resort, the three restaurants are run by Chef Marcel Ravin. The Blue Bay, two Michelin-starred restaurant, offers fusion cuisine combining Caribbean and Mediterranean flavours, while L’Orange Verte features creative food and a perfect bistronomic menu for lunch or dinner on the go in Monaco. Las Brisas, the summer restaurant located between sea and lagoon, is the ideal place for a relaxed lunch in an idyllic setting by the Mediterranean. For a cocktail bar with a lounge atmosphere, the Blue Gin is the place to go. The hotel’s direct access to the world-renowned nightclub Jimmy’z Monte-Carlo also makes it the best to experience the vibrant nightlife in Monaco. With a unique lagoon winding through lush gardens, direct access to the sea and a vast indoor-outdoor heated pool with jacuzzi, the Monte-Carlo Bay Hotel & resort is an invitation to relaxation and well-being. Complete the experience with a visit to the Cinq Mondes spa and the fitness room. This hotel is all about having fun and enjoying yourself in a relaxed setting. Our employees strive to top-notch service every day. Our international team is dedicated to excellent service, in a friendly atmosphere. All guests can join our loyalty programme « My Monte-Carlo » to benefit from many advantages, ranging from free admission to the Casino de Monte-Carlo to preferential rates on golf and tennis fees. New City Tax in Monaco from 1st January 2024 : 13€ per person per night

W restauracji Le Blue Bay i w barze Blue Gin obowiązuje swobodny, ale elegancki strój. W przypadku dłuższych pobytów Goście mogą zostać poproszeni o zmianę pokoju. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa pełną opłatą za pobyt. W przypadku odrzucenia transakcji rezerwacja zostanie anulowana. Karta kredytowa Gościa zostanie preautoryzowana w momencie przyjazdu w celu zabezpieczenia płatności. W przypadku wszystkich rezerwacji, których łączna wartość przekracza 20 000 EUR, podczas ich dokonywania pobrana zostanie bezzwrotna przedpłata w wysokości 10%. Na miejscu zapewniono Wi-Fi przez szybkie łącze internetowe, z którego można korzystać na kilku urządzeniach jednocześnie. Zgodnie z francuskimi przepisami sanitarnymi od środy 21 lipca wszystkie osoby od 12. roku życia wzwyż, niezależnie od narodowości lub miejsca pochodzenia, przed wejściem na teren stref rekreacyjnych klubu plażowego Monte-Carlo muszą przedstawić Kartę Zdrowia, czyli dokument potwierdzający przyjęcie pełnego cyklu szczepienia przeciwko COVID-19, negatywny wynik testu PCR (nie starszy niż 48 godzin) lub wynik testu potwierdzającego przebycie zakażenia COVID-19 (sprzed co najmniej 11 dni i nie starszy niż 6 miesięcy). Aktualne informacje dotyczące warunków wstępu i karty zdrowia: Monte-Carlo Beach Club | Monte-Carlo Société des Bains de Mer (montecarlosbm.com) Spa Thermes Marins Monte-Carlo będzie zamknięte z powodu corocznych prac konserwacyjnych od 24 do 30 stycznia 2022 roku (włącznie). Terminy te co roku mogą ulegać zmianom. W tym okresie niedostępne będą następujące udogodnienia: strefa wodna (basen, sauna, łaźnia turecka i baseny z zimną wodą), restauracja i bar, spa Ô oraz zabiegi krioterapii. Solarium, wanna z hydromasażem, sala fitness i pozostałe usługi pozostaną dostępne.

W przypadku rezerwacji więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 35 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 11 płacą € 75 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, wanna z hydromasażem / jacuzzi, łaźnia turecka / parowa, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, leżaki lub krzesełka plażowe, zabiegi upiększające, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu