Chatrium Hotel Royal Lake Yangon

*****

11211 Yangon, 40 Natmauk Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Chatrium Royal Lake Yangon usytuowany jest 10 minut spacerem od Centrum Informacji ONZ w mieście Rangun i oferuje luksusowe pokoje przy jeziorze Kandawgyi. Hotel oferuje Gościom szereg udogodnień w pokojach. Odkryty basen jest idealnym miejscem na wypoczynek w spokojnej atmosferze. Obiekt oferuje 3 restauracje. Bar zaprasza na orzeźwiające napoje. Na terenie całego obiektu dostępne jest bezpłatne WiFi. Na miejscu świadczone są usługi transportowe, dzięki którym można bezpłatnie dojechać do głównych atrakcji turystycznych, takich jak świątyni Szwedagon, targu Bogyoke i Ratusza. Eleganckie, klasycznie urządzone pokoje wyposażone zostały w drewniane meble. W każdym z nich znajduje się sofa, minibar oraz łazienka z wanną. Gniazda elektryczne oraz gniazda USB są standardem we wszystkich pokojach i apartamentach. W spa Nemita oferowane są tradycyjne tajskie masaże oraz kąpiele ziołowe. Goście mogą również poćwiczyć w centrum fitness i zrelaksować się w saunie. Restauracja Emporia oferuje szeroki wybór dań kuchni azjatyckiej i zachodniej. Restauracja Kohaku oferuje dania japońskie, a restauracja Tiger Hill zaprasza na potrawy chińskie. Hotel usytuowany jest naprzeciwko parku przyrody Kandawgyi, 5 minut spacerem od pagody Szwedagon. Dojazd na międzynarodowe lotnisko w Rangunie zajmuje 20 minut.

Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Płatności za wszystkie usługi i udogodnienia należy dokonać w USD (dolarach amerykańskich). Waluta zostanie przeliczona zgodnie z kursem obowiązującym w lokalnym banku w dniu zameldowania Gościa. Gościom, którzy dokonają rezerwacji od 5 listopada 2014 roku, przysługują następujące przywileje: – 5% zniżki na posiłki i napoje; – 10% zniżki na kolację w formie bufetu serwowaną w restauracji Emporia; – 20% zniżki na zabiegi spa lub masaże w spa Nemita; Bezpłatny transfer odbywa się do i z następujących punktów: centrum biznesowe Union, południowa brama świątyni Szwedagon, centrum biznesowe Prime Hill, targ Scott Market, wieżowiec Centre Point Tower, wieżowiec Sakura, stadion Aung San. Bus odjeżdża sprzed hotelu o godzinach: 08:00, 10:00, 12:00, 14:00 i 16:30. W weekendy i święta państwowe bus kursuje w godzinach: 10:00–18:00. Rozkład transferu jest tymczasowy i może ulec niezapowiedzianej zmianie ze względu na warunki panujące na drogach. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu.

W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 7 do lat 11 płacą US$22 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą US$45 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, zabiegi upiększające, makijaż, zabiegi na włosy, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia fitness, trener personalny, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji