Hotel New Dragon

***

44812 Nagarkot, Naldum Nagarkot

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel New Dragon, usytuowany w miejscowości Nagarkot, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plac Bhaktapur Durbar – 18 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólna kuchnia, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi. Na miejscu zapewniono wieczorną rozrywkę oraz bankomat. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka. Niektóre pokoje mają również balkon, a z innych roztacza się widok na góry. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Bodnath – 22 km, Świątynia Paśupatinath – 26 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Katmandu, znajduje się 23 km od obiektu Hotel New Dragon. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, bankomat na terenie obiektu, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości