Lucky 13
72-350 Niechorze, Ulica Zaciszna 13/13 Silamar Apartamenty
72-350 Niechorze, Ulica Zaciszna 13/13 Silamar Apartamenty
Obiekt Lucky 13 oferuje balkon oraz widok na ogród. Do dyspozycji Gości jest również czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rewal Beach – około 400 m. Oferta apartamentu obejmuje ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na miejscu dostępny jest taras i plac zabaw, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Niechorze Beach – 1 km, Ratusz – 47 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Heringsdorf, znajduje się 76 km od obiektu Lucky 13.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lucky 13 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu