Villa Del Mar
72-350 Niechorze, Ul.szczecińska 11
72-350 Niechorze, Ul.szczecińska 11
Obiekt Villa del Mar położony jest w nadmorskiej miejscowości Niechorze i oferuje kryty basen oraz bezpłatny dostęp do centrum spa i odnowy biologicznej, a także zaplecza fitness. Do dyspozycji Gości są apartamenty urządzone w klasycznym, indywidualnym stylu z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Apartamenty wyposażone są w odtwarzacz DVD oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Podłoga w pomieszczeniach jest podgrzewana. W każdym apartamencie znajduje się łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych apartamentów roztacza się widok na morze, a większość z nich oferuje balkon lub loggię. Niektóre pokoje są klimatyzowane. Restauracja w obiekcie Villa del Mar czynna jest w porze śniadania i kolacji i oferuje potrawy do wyboru z karty. Dostępne w obiekcie udogodnienia obejmują usługę sprzedaży biletów, punkt informacji turystycznej, przechowalnię bagażu, jak również zaplecze sportów wodnych.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa del Mar o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, niska umywalka, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fitness, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości